مهربانم دوستت دارم
نوشته شده توسط : محمد
  • تو رو با ستاره های آسمون با هم دنیا عوض نمی کنم

همه رویاها باید برن کنار،تو رو با رویا عوض نمی کنم 

واسه من از خودم عزیزتری، تو تمام آرزوهای منی 

مث آسمون و آب و آیینه، تازه و پاک و زلال و روشنی 

تو یه حس گرم عاشقانه ای، همه دارو ندارو باورم 

عشقمی وجودمی عزیزمی، شدی عاشقانه یارو یاورم 

وقتی هر ثانیه نزدیک منی، غرق یه حس عجیب و مبهمم 

تو برای من زیادی ولی من، واسه چشم روشنت خیلی کمم 

عاشق عاشق تو بودنم و،عشقو تقدیم نگاهت میکنم 

واسه روشنی نگاه تو، دلو وقف روی ماهت میکنم...





:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 188
|
تعداد امتیازدهندگان : 58
|
مجموع امتیاز : 58
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: